מהו מיתוג חושי של Visa?
כאשר עסקה ב-Visa מאושרת, היא תפעיל אנימציה, צליל ולעתים גם רטט, כדי לשדרג את חוויית התשלום של הצרכן. עם התפתחות שיטות התשלום, מיתוג חושי מבטיח לצרכן שהרכישה שלו באמצעות Visa מאושרת.
מיתוג חושי של Visa עושה שימוש במראה, בצליל ולעתים גם ברטט, כדי לאמת שרכישה באמצעות Visa אושרה.
גלו את היתרונות
מיתוג חושי של Visa מאפשר לצרכנים לדעת שהרכישה שלהם באמצעות Visa מאושרת. הוא מציע לבתי עסק פתרון תשלום שיסייע להם לבלוט מול מתחריהם.
תשלומים מהירים וקלים
בצעו תשלומים בקלות יותר. 87 אחוז החשיבו את העסקה שלהם כמהירה ונוחה.¹
חדשנות המותג
הותירו רושם מתמשך. 82 אחוז מהמשתמשים החשיבו את חוויית התשלום שלהם כחדשנית. ¹
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016
הזדמנות חדשה עבור העסק שלכם
הטמיעו את המיתוג החושי של Visa בפתרון התשלום שלכם. הוא יכול להעניק את היתרון שאתם מחפשים, ולהוביל להזדמנויות חדשות.
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016
הטמעת מיתוג חושי של Visa
גלו את הכלים והמשאבים של מיתוג חושי של Visa. הם תוכננו על מנת לסייע לכם להוסיף באופן בלתי מורגש מיתוג חושי לפתרון התשלום שלכם.
ערכות פיתוח תוכנה
הטמעה עבור iOS, Android ודפי אינטרנט. ערכות פיתוח תוכנה (SDKs) עבור מיתוג חושי של Visa כוללות קובצי אנימציה, קול ורטט בצד הלקוח (front-end) בלבד. ההתאמות האישיות כוללות צבע, גודל, צליל ורטט.
הטמעה מקומית
נכסי עיצוב ומפרטי אנימציה זמינים אף הם. ניתן להתאים מרכיבים עבור פתרון התשלום שלכם.
דרישות למותג דיגיטלי של Visa
למדו כיצד לשלב מרכיבי מותג מחייבים של Visa לתוך חוויית התשלום הדיגיטלית שלכם. תוכלו להבטיח כי בזכות חוזקו של מותג Visa תישארו מעודכנים עם חדשנות, תשמרו על הרלוונטיות שלכם ותאפשרו לקהל היעד שלכם להיות מי שהוא רוצה להיות.
שאלות ותשובות
כאן תוכלו לקבל תשובות לשאלות נפוצות.
-
כל שלושת המרכיבים של מיתוג חושי של Visa (צליל, אנימציה ורטט) פועלים יחד כדי לאמת עסקה מאושרת של Visa, ויש לכלול את כולם, כל עוד הם נתמכים על ידי החומרה שבאמצעותה מתבצע התשלום.
-
מיתוג חושי של Visa אמור להתחיל מיד לאחר שמתבצעת עסקה מאושרת של Visa באמצעות כרטיס פריפייד נטען של Visa, כרטיס דביט של Visa או כרטיס אשראי Visa.
-
כן. חוויית הלקוח צריכה להיות עקבית, לא חשוב באיזה כרטיס Visa היא מתבצעת.
למידע נוסף אודות המיתוג החושי של Visa, פנו אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].