התקשרו אלינו
התקשרו² לאחד ממספרי שיחת החינם שלנו כדי ליצור קשר עם נציג של Visa.
התקשרו² לאחד ממספרי שיחת החינם שלנו כדי ליצור קשר עם נציג של Visa.
אם המדינה/האזור שבהם אתם נמצאים לא מופיעים ברשימה, או אם אתם נתקלים בקשיים בשימוש באחד מהמספרים לשיחת חינם שלנו, התקשרו בגוביינא למספר +1-303-967-1096. (שיחות גוביינא מתבצעות באמצעות המפעיל המקומי).
לשאלות נפוצות ומענה לחששות בנוגע לכרטיס ה-Visa האישי שלכם, בקרו במרכז התמיכה שלנו.
צרו קשר עם מנפיק כרטיס התשלום של Visa שלכם לקבלת מידע על נתוני החשבון או על העסקאות בכרטיס שלכם. נוהל זה מסייע להבטיח שהגישה למידע ניתנת אך ורק לאנשים מורשים, בכפוף להליך אימות הזהות של המנפיק שלכם.
הכתובת ומספר הטלפון של מנפיק הכרטיס שלכם מופיעים בדף הפירוט של חשבון ה-Visa. ייתכן שמספר הטלפון מופיע גם בגב הכרטיס עצמו.
למידע נוסף על האופן שבו Visa משתמשת במידע האישי שלכם ומגינה עליו, בקרו ב מרכז הפרטיות של Visa.
מנפיק הכרטיס שלכם יוכל לעזור לכם ליישב בעיות הנוגעות לעסקאות לא מורשות. כתובתו ו/או מספר הטלפון שלו מופיעים בדף הפירוט של חשבון ה-Visa שלכם. ייתכן שמספר הטלפון שלו מופיע גם בגב הכרטיס עצמו.
למידע נוסף אודות השירותים המוצעים על ידי Visa כדי להוסיף רמת הגנה נוספת לכרטיס ה-Visa שלכם, עיינו בסעיף "בטיחות ואבטחה" בשאלות הנפוצות.
חוויית התשלום שלכם היא אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתנו. בתי עסק המציגים את הלוגו של Visa אינם רשאים לבחור אם ברצונם לקבל תשלום בכרטיס Visa או לא, במקרה שהלקוח פועל בתום לב.
עם לקוחות Visa נמנים למעלה מ-14,000 מוסדות פיננסיים המנפיקים כרטיסי Visa משלהם ורושמים בתי עסק לקבלת כרטיסים אלה. מוסדות אלו קובעים את התנאים וההתניות להתקשרות שלהם עם בתי העסק, ולפיכך גם מטפלים בכל נושאי שירות הלקוחות הקשורים בהם.
אנו ממליצים לכם ליידע את מנפיק כרטיס ה-Visa שלכם באמצעות מוקד שירות הלקוחות שמספרו מופיע בדף הפירוט של חשבון ה-Visa שלכם או בגב כרטיס ה-Visa שלכם. למנפיק כרטיס ה-Visa שלכם יש גישה לעקרונות ולתקנות המתאימים של Visa, כמו גם לטופסי הודעה על תלונת לקוח, באמצעותם ניתן להגיש תלונות.
שימו לב לכל הודעת דואר אלקטרוני המבקשת נתונים אישיים – כגון סיסמאות, קודים או מספר תעודת זהות – או שולחת אתכם לאתר המבקש מידע כזה. הודעות אלו עלולות להיות חלק מהונאת Spoofing (התחזות), כלומר זיוף כתובת דואר אלקטרוני כך שתהיה דומה לכתובת אחרת של בית עסק לגיטימי. זכרו לעולם לא לשלוח מידע אישי באמצעות דואר אלקטרוני. אם קיבלתם הודעת דואר אלקטרוני המתחזה ל-Visa, אנא ידעו את Visa על פרטי הודעת הדואר האלקטרוני הבלתי חוקית.
חשוב מאוד שצרכנים ידעו שחברת Visa לעולם לא תבקש ממחזיקי כרטיסים את פרטי החשבון האישיים שלהם בטלפון או בדואר אלקטרוני. מרכזי שירות הלקוחות של Visa לא מוציאים שיחות חוץ או טלמרקטינג. אין לענות להודעות דואר אלקטרוני או שיחות טלפון המבקשות מצרכנים פרטי כרטיס אישיים, ומומלץ לדווח על מקרה כזה באופן מיידי לרשויות אכיפת החוק ולמוסד הפיננסי שהנפיק את הכרטיס. כמו כן, חשוב שמחזיקי כרטיסים ידעו שמדיניות "אפס חבות" של Visa מבטיחה שהם לא יחויבו על רכישות לא מורשות.
אבטחת מידע היא אחד מערכי הליבה שלנו ב-Visa. הקמנו תוכנית Bug Bounty (צייד באגים) כדי להקל על העברת מידע לגבי פגיעויות אבטחה אפשריות, לקבוע היקף וכללים לבדיקת פגיעויות ולספק "נמל מבטחים" לאנשים שפועלים על פי כללים אלה. דוחות תקפים ושניתן לפעול בנוגע להם עשויים לזכות את המגיש בתגמול בהתאם למדיניות התוכנית.
אם הפגיעות שעליה ברצונכם לדווח אינה זכאית להגשה במסגרת תוכנית Bug Bounty (צייד הבאגים), תוכלו לדווח עליה לתוכנית Responsible Disclosure (חשיפה אחראית) שלנו.
אם אתם לקוח או ספק שחווים תקרית אבטחה שנגרמה על ידי מוצר או שירות של Visa או שעלולה להשפיע עליהם, או שאתם מושפעים מתקרית כזאת, אנא צרו איתנו קשר.
בעת תשלום במשאבת דלק, חלק ממנפיקי הכרטיסים מפעילים "השהיה" על הכספים של מחזיק הכרטיס עד שיתקבל סכום העסקה הסופי. הדבר נעשה על מנת למנוע משיכת יתר בחשבונות מחזיקי הכרטיסים. בתי עסק המוכרים דלק לא מפעילים השהיות על חשבונות. אם יש לכם שאלות בנוגע להשהיה של החשבון שלכם בהקשר של עסקת רכישת דלק, אנא צרו קשר עם מנפיק הכרטיס שלכם.
השהיות חשבון והתראות חשבון של בתי עסק למכירת דלק: לא ניתן לנכות כספים מחשבון באופן מיידי כשסכום העסקה הסופי אינו ידוע. Visa קבעה הליכים אלו על מנת להגן על מנפיקי כרטיסי דביט (חיוב מיידי) של Visa, על בתי עסק ועל מחזיקי כרטיסים. הליכים אלו מיושמים בעיקר כשבית העסק שואף לספק לצרכן שיטת תשלום נוחה, כמו במקרה של תדלוק במשאבת שירות עצמי.
לדוגמה, אם תשתמשו בכרטיס דביט של Visa במסעדה, ייתכן שיהיה צורך להמתין להרשאה לפני הוספת דמי השירות לחיוב. ברכישות מסוג זה, מנפיקי כרטיסי הדביט של Visa עשויים לשים בצד כספים מסומנים של מחזיק הכרטיס על מנת לממן את העלות המוערכת של העסקה. תהליך זה, המכונה בשם "השהיה", מגן הן על מחזיקי הכרטיסים והן על בתי העסק. הוא מבטיח שמחזיקי הכרטיסים לא מוציאים יותר כסף ממה שיש להם, ושבתי העסק מקבלים את התשלום עבור העסקה. למרות שההשהיה במרבית העסקאות לא נמשכת יותר מ-24 שעות, Visa מגינה על מחזיקי הכרטיסים בכך שהיא דורשת מהמנפיקים ומהמוסדות הפיננסיים להסיר את כל ההשהיות בתוך 72 שעות.
למרות שההשהיה במרבית העסקאות לא נמשכת יותר מ-24 שעות, Visa מגינה על מחזיקי הכרטיסים בכך שהיא דורשת מהמנפיקים ומהמוסדות הפיננסיים להסיר את כל ההשהיות בתוך 72 שעות או פחות.
ייתכן שחלק מהסכומים המופיעים בהתראות חשבון לא ישקפו את הסכום הסופי – במיוחד בבתי עסק שאצלם הסכום הסופי אינו ידוע, כמו מסעדות ומשאבות דלק בשירות עצמי. ייתכן שהסכום המופיע בהתראת החשבון לא יהיה סכום העסקה הסופי שיופיע בדף הפירוט החודשי שלכם.
לפעמים דפי פירוט מקוונים לא משקפים באופן מיידי את סכום העסקה הסופי, במיוחד בבתי עסק שאצלם הסכום הסופי אינו ידוע בעת ההרשאה, כמו מסעדות ומשאבות דלק בשירות עצמי. דף הפירוט המקוון שלכם אמור לשקף את סכום העסקה הסופי ביום העסקים הבא.
את כל הבקשות לחסות יש לשלוח בכתב לכתובת:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
תודה רבה על העניין שלכם בפרסום של Visa, אבל איננו יכולים לקבל רעיונות פרסום ללא הזמנה.
כשירות למנפיקי כרטיסי Visa ובתי עסק מורשים של Visa, Visa מאפשרת שימוש בתמונות אלקטרוניות של סימן המסחר של Visa ובקישורים לאתרי אינטרנט בבעלות Visa. רק מנפיקי כרטיסי Visa ובתי עסק של Visa מורשים להשתמש בסימני המסחר של Visa. אם אתם עובדים עבור מנפיק כרטיסי Visa או בית עסק של Visa, אנא בקרו במרכז השיווק שלנו למידע על הלוגו של Visa ולהורדה שלו.
Visa לא פותחת חשבונות בתי עסק ולא נותנת להם שירות, אבל אם תרצו לקבל כרטיסי Visa בעסק שלכם, אנא צרו קשר עם סולק של Visa או קבלו מידע נוסף כיצד להיות בית עסק של Visa.